beton nowe oznaczenia
Katalog znalezionych fraz
 
Cytat
A capite ad calcem - (dosł. od głowy do pięt) od stóp do głów
Index Bemowo NS bezw adny Bego Komis
 
  Witamy

Administracja Publiczna-Prawo Administracyjne

Temat: Nowe posty
" />
">Oznaczanie postów masz w działach w górnym prawym rogu:



a nowe posty też się wyświetlają:


ok to drugie zadzialalo. moze byl jakis blad, ale co do pierwszego to troche mocny beton ze musze wejsc do kazdego dzialu "czerwonego" aby poodznaczac nowe posty.. o_O

edit: yyyy dobra znalazlem .. prawy gorny rog nad samymi postami male niewidoczne "oznacz dzialy jako przeczytane " Normalnie nieczytelne to forum teraz jest jak nie powiem co .. idzie sie pogubic o_O

za klopot przepraszam i temacik mozna close
Źródło: board.monstersgame.pl/viewtopic.php?t=9895



Temat: Problem z wyregulowaniem silnika, świecami...
" />Witam,
Niedawno (ok 2 miesiecy temu) nabyłem RS4 NITRO HPI model nowy prosto z pudełka. Silnik 3.0ccm najnowszy model.
Paliwo Nitro 20%

Docieranie silnika wedle porad na forum i na stronie S.H (dla pewnosci wypaliłem 2litry)
Potem zabrałem sie za regulacje. Pieknie cacy tak jak radza modelik łądnie sie zbierał, temp osiagał ok 109Stopni. Zaliczylem chyba jedna przewrotke ale nic sie nie stalo i model dalej jedził. (na świecy podczas regulacji była grzałka) No i w pewnym momencie grzałka padła (20-40min jedziłem, chłodziłem by wykazac maksymalna temp). Podładowałem a tu pac grzałka nie grzeje.. zakupiłem druga (grzałke) znowu to samo.
W koncu doszedłem do wniosku ze świeca padła (zalecali po docieraniu na standardowych ustawieniach świece wymienic).
Wziełem nowe świece firmy S,H 5 (oznaczenie z boku świecy R5 taka jaka była dostarczna orginalna z HPI więc takie same). I tu sie pojawił problem pozostawiona regulacja była zła, silnik odpalał ale osiagał temp o jakich ma nie osiagac (max184C -,-) szybko wyłaczyłem i schodziłem silnik, z obawy o zepsucie.

Po ostygnieciu silnika ustawiłem basic ustawienia iglicy od wysokich obrotów, ta z boku gaźnika od niskich obrotow zostawiłem jak było równo z ścianka. Były problemy z odpaleniem ale nacisniecie gazu niwelowało to.
I był problem zestrojeniem temp a obrotami silnika mimo ze uzywałem 20% paliwa nitro który miał wychładzać silnik. Jak wyzej napisałem osiągneło raz 184 to poźniej osiagało 150max chyba 3-4 razy.

W końcu osiagnełem zadawalajcy rezultat max 110stopni (109-108 roznie pokazywało) ale jedno małe ale.
Kiedy przyszło sprawdzac jak w mieszanym trybie idzie (umiarkowana-szybka jazda (do oporu))znowu ten sam cyrk z temp. W miedzy czasie zaliczyłem 2 przewrotki (nierówny teren z klockow betonowych). I oczywiście znowu świeca padła.

Za bardzo odkrecona iglica to powoduje zalewanie silnika przykrecona to silnik wytwarza kosmiczne temp -,- jałowe to 99-110 chyba ze cos poknocilem ;/


Szczerze mówiąc mam pomału dosyc. Problemy z regulacja silnika, 2 świeca padła.. sam juz nie wiem co zrobić.
Byłbym wdzieczny za pomoc w wyregulowaniu silnika (mieszkam niedaleko Szczecina (Goleniów)) Bo 3 świeca to ostatnia świeca która mam na stanie i mam z powodu nowego modelu duże koszty a zero przyjemnosci że pomału rozważam sprzedaż/wymianę na elektryka
Źródło: forum.rcauto.pl/viewtopic.php?t=42330


Temat: Projekt ZOFIA
" />Mam nadzieję że nie nadwyrężę cierpliowści Konstruktora jeżeli poraz kolejny napiszę na temat kilku kwestii dot. projektu Zofia.
Na początku muszę przyznać rację Konstruktorowi w kwestiach które niedawno poruszałem: 1. przyjęta długość wspornika balkonów do obliczeń w projekcie jest OK tak jak pisze Konstruktor, prawdą jest że że istnieje poprawka do normy w sprawie klas oznaczania klas betonu.

Nic jednak nie zmienia faktu, że są pewne nieścisłości w wymiarach balkonów na rysunkach architektonicznych w porównaniu z rysunkami konstrukcyjnymi stropów.
Nie wydaje mi się żeby informacja zawarta na stronie organizacji Polski Beton była "artykułem prasowym", jest raczej pewne że została napisana przez ludzi którzy są fachowcami w dziedzinie betonu.
Poza tym jedynym miejscem w normie w którym znajdujemy stare oznaczenia "B" jest załącznik, nie znajdziemy w żadnym innym punkcie normy starych oznaczeń klasy betonu, nie znajdziemy też takich oznaczeń w normach europejskich. Wg mnie załącznik do normy bardziej dopuszcza niż zaleca stare oznaczenia i został wprowadzony aby dać czas na przejście na nowe nazewnictwo. No ale minęło od tego czasu wiele lat, jest rok 2010.

To były stare kwestie, teraz dwie nowe:

1. W opisie technicznym uzyto określenia "marki 5 MPa" czy nie powinna być tam informacja na temat klasy zaprawy? (nowa norma)

2. Sprawa dotycząca obliczeń statycznych płyt stropowych: w obliczeniach statycznych które są przytoczone w projekcie zwymiarowano płytę nad salonem na maksymalne momenty w środku rozpiętości. Przyjęte współczynniki obliczania momentów każą twierdzić że przyjęto swobodne podpracie na obwodzie płyty, jest to jak najbardziej bezpieczne podejście do wyznaczenia momenów przęsłowych.
Konstrukcja stropu nad parterem wykazuje jednak że mamy do czynienia z kilkoma połączonymi ze sobą płytami - tzw ustrój wielopolowy (analogia belki wieloprzęsłowej). I tak np płyta krzyżowo zbrojona nad salonem łączy się z płytą jednokierunkowo zbrojoną nad kuchnią. Nigdzie w obliczeniach załączonych do projektu nie znalazłem obliczonych momentów nad podporami pośrednimi (np nad osią C między kuchnią i salonem). Praktyka wykazuje, że maksymalne momenty podporowe (ujemne) są większe co do wartości niż te występujące w przęśle. W projekcie przyjęto górne zbrojenie nad podporą w osi C w postaci fi8 co 15cm i jest ono mniejsze niż zbrojenie dolne w środku ropziętości płyty fi12 co 15.
Obawiam się że nikt nie sprawdził maksymalnego momentu ujemnego podporowego, który w tym przypadku przewyższa moment przęsłowy.
Źródło: forum.archeton.pl/viewtopic.php?t=1455


Temat: Trasa Morasko - Rusałka
" />Skoro chcecie to podaję:

1. Wyruszam z Winograd koło Piotra i Pawla przez park Czarneckiego na osiedlu Przyjaźni i pętli tramwajowej do początku ulicy Połabskiej.

2. Połabską cały czas prosto po prawej stronie (ładne wyasfaltowane chodniki) i przez Lechicką dalej prosto Umultowską (po prawej stronie, robi się trawiasto) i brzegiem Rezerwatu Żurawiniec do przejazdu kolejowego.

3. Na pprzejeździe kolejowym lekko w lewo do przodu na ukos jak wydeptana ścieżka prowadzi do budynków UAM, gdzie cały czas prosto w dół w kierunku stawów - tutaj już macie żółty szlak

4. Przy stawach w lewo wzdłóż płotu jakieś 100 metrów i następnie ostro w prawo jak prowadzi szlak do lasu (tutaj uwaga, bo jest kilka wariantów ale my biegamy szlakiem do lasu)

5. Przez las lekko pod górkę, następnie skaczemy przez strumyczek (jak jest) i jesteśmy na ulicy mleczowej gdzie dalej szlakiem aż do kościoła i za nim skręcamy w lewo w umultowską.

6. Umultowską do przodu robimy zygzak i za dużym płotem jak szlak prowadzi skręcamy w lewo, potem zaraz w prawo, 100 - 200 metrów prosto i zaraz ostro wzdłuż zabudowań w lewo jak szlak prowadzi.

7. Dalej szlakiem za domami skręcamy w prawo (prosto nie biegniemy) jak szlak prowadzi we wspaniałej scenerii aż do wbiegnięcia na najwyższy punkt tej części trasy na którego szczycie piękny widok na Poznań (jakieś 8km wybiło).

8. Dalej prosto do Moraska, aż dobiegamy do asfaltu a nim w lewo aby zaraz na skrzyzowaniu skręcić w prawo i po chwili jak droga prowadzi znowu w lewo i zakrętami do drogi Meteorytowej.

9. Tuż przed lasem odbijamy w prawo jak szlak prowadzi robimy sobie kross po rezerwacie Meteorytów (góreczki).

10. Cały czas szlakiem aż przebiegniemy przez asfalt i dalej w las pokręconą fajną ścieżką na Górę Moraską (153mnpm) - tutaj wybija 11km

11. Ze szczytu podążamy ścieżką w prawo na ukos (już nie szlakiem) i dobiegamy do asfaltu do Meteorytowej. Teraz uwaga - asfalt prosto prowadzi do wysypiska ale my biegniemy ścieżką rowerową pomiędzy tym asfaltem a zabudowaniami - prosto do przodu - to jest trasa rowerowa i później będziecie widzieć oznaczenia.

12. Drogą polną do przodu jak pisałem a po zbiegnięciu ze wzgórza na wprost macie ogródki działkowe i mini pętla autobusowa - teraz uwaga, skręcamy w prawo wzdłuż ogrodzenia ogródków działkowych jak prowadzi trasa rowerowa i okrążamy ogródki tą drogą (czyli najpierw lekko w prawo a potem trasa zakręca jak płot w lewo łukiem).

13. Po drugiej stronie ogródków biegnąc trasą rowerową nagle przy takich betonowych słupkach macie oznaczenia skrętru drogi rowerowej w prawo w zagajniczek. Oczywiście skręcamy.

14. Teraz trasą rowerową cały czas prosto aż po prawej mamy las i poligon a po lewej nowe zabudowania. Cały czas prosto wzdłuż lasu szlakiem rowerowym.

15. Dobiegamy do szlabanu na poligon po prawej stronie (droga asfaltowa - ulica Łagiewnicka), skręcamy w asfalt w lewo (opuszczamy szlak rowerowy)

16. Łagiewnicką (Złotniki) przebiegamy przez Obornicką i dalej prosto asfaltem przez przejazd do Złotniki - wieś.

17. W Złotnikach-Wieś jak asfalt prowadzi w lewo (kościół po prawej stronie) aby potem skręcić w prawo za zabudowaniami.

18. Teraz uwaga - za wsią droga asfaltowa biegnie lekko w lewo ale my skręcamy za ostatnimi zabudowaniami przy polu w prawo aby za chwilę skręcić w lewo w aleję prowadzącą brzegiem pola w kierunku Kiekrza (jest nawet jakiś znak rowerowo pieszy podajrze).

19. Tą aleją cały czas prosto z fajnymi widokami aż dobiegniemy do pola kukurydzy (teraz zaorane) i zaraz za nim nad jeziorkiem i przed jakąś budą skręcamy w lewo - musimy obiec to pole, czyli po skręcie wzdłuż pola (jeziorko po prawej) tak jak "droga" prowadzi, za polem lekko w lewo na wprost macie pierwsze zabudowania i tam zaczyna się asfalt, dobiegacie do tablicy Poznań (czasami jest, czasami ktoś ją urywa). To jest już z resztą znowu szlak rowerowy i macie małe oznaczenia.

20. Tym asfaltem (ulica Słodyńska) obiegacie małe pole aby potem ostro skręcić w prawo za zabudowaniami, gdzie po 100-200 metrach macie główną drogę Psarskie. Oczywiście prosto do przejazdu kolejowego.

21. Przez pierwszy przejazd prosto a przed drugim ostro w lewo w polną, dobrze znaną Wam drogę Biegnącą do Strzeszynka i nad Rusałkę. W tym miejscu - na przejeździe, przy skręcie - mam jakieś 20,6 km.

22. Dalej każdy wie, ja mam jeszcze znaną trasą jakieś 13km.
Źródło: forum.wojkus.net/viewtopic.php?t=633


Temat: [Katowice] Dworzec PKP (cz.2) - projekt firmy Neinver
Poniżej komunikat prasowy PKP w sprawie kielichów, rozesłane parę minut temu przez dział marketingu PKP

Polskie Koleje Państwowe nie zgodzą się na pozostawienie oryginalnych filarów kielichowych, utrzymujących sklepienie katowickiego dworca ze względu na bezpieczeństwo pasażerów. Badania ekspertów Politechniki Śląskiej potwierdziły, że konstrukcja ta od wielu lat ulega systematycznej korozji. – Wszelkie działania naprawcze jedynie opóźnią negatywne procesy w istniejącej konstrukcji – mówią również w specjalnej ekspertyzie inżynierowie budowlani. Katowickie kielichy zostaną odtworzone w obecnej formie, a władze PKP S.A. zastanawiają się nad możliwością utrzymania dużych fragmentów jednego-dwóch kielichów jako swoistego pomnika czasów, w których powstały i kunsztu ich projektantów. Prace budowlane rozpoczną się w ciągu najbliższych tygodni.

– Kolejny protest nielicznej grupy obrońców katowickich kielichów nie zmieni decyzji PKP S.A. – stwierdza Jacek Prześluga, wiceprezes zarządu spółki. – Sztucznie podsycana akcja Gazety Wyborczej, happeningi czy symboliczna sprzedaż kielichów nakręcają zainteresowanie opinii publicznej i świetnie służą promocji tego miejsca, ale decyzja już zapadła. U jej podstaw leży priorytet bezpieczeństwa osób korzystających z dworca i to w perspektywie najbliższych 50-100 lat, bo na taki okres projektuje się podobne budowle. Nie możemy narażać pasażerów i klientów przebywających
na dworcu, a mając rzetelne ekspertyzy wiemy, że takie ryzyko rosłoby z roku na rok. Żaden projektant, żaden inwestor nie podpisze się pod projektem budowli, która może w przyszłości stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa osób.

Zgodnie z zapisami pozwolenia na budowę, wydanego przez wojewodę śląskiego, konstrukcja kielichów zostanie wiernie odtworzona według oryginalnej technologii powstania (materiały, faktura i forma architektoniczna). Takie rozwiązania stosuje się na całym świecie, gdy stan cennych obiektów
czy konstrukcji architektonicznych nie pozwala na ich pozostawienie w pierwotnej konstrukcji.
To podniesie koszt inwestycji, ale jednocześnie przyczyni się do zachowania stylistyki dworca.

W raporcie naukowców Politechniki Śląskiej potwierdzono liczne zarysowania, zawilgocenia, przecieki
i ubytki w konstrukcji żelbetowych kielichów. W 87% próbek zbrojenia betonowych rdzeni, wyciętych
z różnych miejsc konstrukcji, stwierdzono wysoką korozję. ‟Makroskopowa ocena w sposób niepodważalny potwierdza, że we wszystkich badanych rdzeniach betonowych w całej historii istnienia konstrukcji musiały występować warunki sprzyjające istnieniu korozji” – czytamy na stronach raportu,
pod którym podpisali się profesorowie Włodzimierz Starosolski i Adam Zybura. Eksperci budowlani dodają w ślad za raportem, że przy obecnym stanie konstrukcji brak jest możliwości zahamowania procesów korozyjnych zbrojenia przy użyciu aktualnie dostępnych metod renowacji. Wszelkie działania naprawcze jedynie opóźnią negatywne procesy w istniejącej konstrukcji.

– Opinie ekspertów nie pozostawiają nam innego wyboru, jak tylko wyburzenie obecnej konstrukcji – mówi Jacek Prześluga. – Rozumiemy sentyment grupy mieszkańców Katowic, rozumiemy żal małej grupy lokalnych architektów, którym nie dane było uczestniczyć w projektowaniu nowego dworca –
ale też mało jest w Polsce specjalistów mających doświadczenie w tworzeniu koncepcji zintegrowanych centrów transportowych – nie ma jednak innej możliwości, jak tylko rozpocząć budowę zgodnie
z otrzymanym pozwoleniem. Alternatywą jest pozostawienie dworca w stanie niezmienionym, na co już nie chcemy się godzić. Aby jednak dać dowód dobrej woli z naszej strony, w minioną środę, podczas spotkania z grupą protestujących zaproponowałem pozostawienie jednego z oryginalnych kielichów
w okolicach nowego dworca lub gdzieś w przestrzeniach samej galerii, jako pomnik-namacalny przykład brutalizmu w polskiej architekturze. Moja propozycja nie zyskała jednak aprobaty protestujących.
W ciągu najbliższych tygodni, zgodnie z otrzymanymi dokumentami rozpoczynamy zatem budowę - dodaje.

Przypomnijmy, że badania, wykonane wiosną tego roku przez TNS OBOP pokazały, że 61% mieszkańców Katowic uważa budowę nowego dworca kolejowego za najważniejszą kwestię dla rozwoju miasta. Nowoczesny obiekt zostanie oddany do użytku wiosną 2012 roku. Będzie spełniał wszelkie europejskie standardy związane z obsługą podróżnych – m.in. nowatorskie rozwiązania architektoniczne powiązane z odtworzeniem istniejącej konstrukcji ‟kielichów”. Zaprojektowano przyjazną i komfortową przestrzeń dla pasażerów, nowe oznaczenia, obiekt będzie też w pełni przystosowany do obsługi osób niepełnosprawnych. Dworcowi towarzyszyć ma wielofunkcyjne centrum komunikacyjno-handlowe, z podziemnym dworcem komunikacji miejskiej od strony Placu Szewczyka.
Dworzec w Katowicach odwiedza rocznie 9 mln podróżnych, każdego dnia przejeżdża przezeń
520 pociągów. W czasie realizacji tej inwestycji zaangażowanych zostanie ok. 300 firm różnej specjalności. Nowoczesny obiekt przyniesie aglomeracji śląskiej ok. 1500 nowych miejsc pracy.


Łukasz Kurpiewski
Rzecznik prasowy Grupy PKP
tel. (022) 47 49 016
gsm 607 081 637


Źródło: forum.gkw24.pl/viewtopic.php?t=2948



comp
Administracja Publiczna-Prawo Administracyjnebeton komórkowy 24 jakie ocieplenie beton komórkowy suporex 12 Beton komórkowy cennik producent beton towarowy cena Warszawa Beton komórkowy biały czy szary beton komórkowy Cena Poznań Beton komórkowy odm 500
  • obszar leukomalacyjny
  • galeria zakladow fryzjerskich
  • galeria luski i dyzia 8800
  • jak usunac emalie ze scian
  • naleBFnoB6ci zagroBFone
  • Cytat

    Gdy się kto nazbyt ofiaruje, albo już zdradził, albo się gotuje.
    Deus vult - Bóg tak chce.
    I cygan koło domu nie kradnie. Przysłowie ludowe
    Ergo - a więc.
    Długość życia ludzkiego - to punkcik, istota - płynna, spostrzeganie - niejasne, zespól całego ciała - to zgnilizna, dusza - wir, los - to zagadka, sława - rzecz niepewna. Marek Aurelisz

    Valid HTML 4.01 Transitional

    Free website template provided by freeweblooks.com